tisdag 6 oktober 2009

Tisdag!

God eftermiddag! Kom nyss hem från jobbet. Är så sjukt trött att jag knappt orkar hålla mig vaken.. Var uppe lite för länge igår också. I förrgår kväll blev jag fast framför en film, "The Hills Have Eyes" hette den och var JÄTTE-äcklig. Igår tvingade Alexander mig att vi skulle ta en Fifa-match mot varandra. Hade aldrig spelat det innan men det var så himla kul att vi höll på i ett par timmar!
Försov mig 35 minuter i morse men jag klarade min åka-hemifrån-deadline ändå.. Hade ju trots allt 25 minuter på mig. Frukosten hann jag självklart med. Kan inte åka till jobbet utan att ha fått något i magen för då tuppar jag typ av vid 8-snåret. Det gjorde jag en annan gång! Jag körde runt där på min truck och helt plötsligt såg eller hörde jag nästan ingenting. Kände att benen vek sig under mig men på något sätt tog jag mig in i fika-rummet och la mig på två stolar. Jag märkte att någon annan var där inne så jag bad den personen hämta en banan till mig. Sen mådde jag bra resten av dagen :) Så kan det gå!

Nu är klockan nästan 17. Måste slänga ihop nån middag och få i mig. Träningen börjar om 2 timmar och det är runt nu jag måste äta för att inte få håll.

Jag återkommer senare med dagens rätt! Kyckling med Curry-sås och ris. Åt det igår och det var mums!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar