fredag 25 september 2009

Fredag



Vet inte om det är överflöd av tid eller om det är det att jag verkligen tycker det är kul med det här med bloggning. Har gjort det tidigare men slutade på grund av motsatsen till anledningen till att jag börjar igen. Alltså jag hade tidsbrist. ööh?






Jag är sjuk. Jag är förkyld och har ont i halsen. Har mestadels varit hemma och kurerat mig idag förutom att jag var iväg en sväng på Maxi och storhandlade. Det var så jobbigt att det kändes som jag hade feber. Fick ringa mamma när jag kom hem "Mamma, hur vet man om man har svininfluensan?" Jag hade fel symptom och inte ens feber.


Eftermiddagen har bestått av godis, coca cola zero, vindruvor, Mia och Klara. Har inte sett den serien innan och jag tror jag fick lite feber då också. Att nånting man bara ser på som inte ens är på riktigt kan få en att skämmas. Jösses säger jag bara. Jag har nu i alla fall klämt igenom en hel säsong och nu har jag inget mer att se på! (kollar ner i högra hörnet och ser på klockan) 00:23? Läggdags! Äntligen! Hrm, för min del var det läggdags för längesen. Vad gör jag uppe nu?


Dags att sova och tillfriskna! Vi hörs förhoppningsvis i morgon! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar