lördag 26 september 2009

Lördag kväll

Hello! Jag genomgår en av de tråkigaste helgerna i mitt liv. Är fortfarande snuvig och gör allt för att bli frisk så det blir bara att stanna hemma. Har precis ätit middag. Gjorde potatismos och åt det ihop med chorizo med massa ketchup och Johnnys senap. Avslutade med en kopp varm choklad. Mums! Känner mig piggare nu faktiskt så förhoppningsvis blir det match i morgon.
Har kollat tre avsnitt av gossip girl säsong 2. Jag älskar verkligen den serien! Inga värdsliga problem utan bara löjliga och overkliga intriger. Väldigt lättsamt att se på :)

Tänkte jag skulle ta en bild på mitt vardagsrum nu när jag har möblerat om och städat men sen kom jag på att kamerans batteri var slut och att vi inte äger någon laddare till den så det får jag väl återkomma med.

Idag har jag gjort en blogg till vårat lag! Weei vilken bra idé jag fick! Nu kan alla lätt gå in och få all information de behöver! Kanon käckt! Jag länkar bloggen längst ner på sidan!

Nu får det bli mer gossip girl för mig.
You know you love me.. xoxo /Gossip Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar