fredag 9 oktober 2009

Fredag

Idag har vart en slappis dag. Jag gick upp vid halv elva och sen dess har jag inte gjort mycket. Jag började prova kläder att ta på mig i morgon men jag fick inte till det.. Det fattades något.. Plötsligt så plingade det till på mobilen. Det var ett sms där det stog att min jacka hade anlänt till posten här i kode. YES! tänkte jag så jag slängde mig in i bilen och åkte bort och hämtade den. När jag kom hem och provade den så fick jag en glad överaskning. Den var snyggare, skönare och bättre än jag trodde :D Då blir man ju lycklig. Fick med en Katalog också och där såg jag att dom hade höjt priset med 300 kr än vad jag betalat! STORT + i kanten :)

Nu har jag precis ätit upp resten av Thai-maten vi köpte igår. Alexander har lämnat mig igen och är påväg till Stockholm och kommer inte hem förrän tidigast måndag. Kan bli en hel vecka han blir borta :(

I morgon bär det av till de röda korvarnas hemland. Danmark! Ska bli skitkul verkligen. Vi åker vid 9 på morgonen och är där hela dagen. Dagen innehåller vänner, shopping, mat och fotboll mm. Vi ska sitta på O'learys i Köpenhamn och se när Sverige krossar Dannmark!

Wihoo, mysfredag framför mig!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar