lördag 3 oktober 2009

Lördag!

Jag är nog inte någon vidare entusiastisk bloggare. Finns annat som är roligare.. Men here we go, vi försöker igen...
Idag har jag och Alexander varit och hälsat på mina päron. Vi fikade, mums. Kul att se allt nytt på huset. Dom renoverar typ allt! Kommer bli så himla fint när det är klart.
Resten av dagen har jag spenderat hemma. Alexander åkte hemifrån så jag passade på att bara ligga i soffan och göra ingenting. Det är vad jag är bäst på :) Har sett en film, "Kim Novak Badade Aldrig i Genesarets Sjö". Den var ganska bra faktiskt. Gjorde mig en mumsig kycklingsallad med gurka, tomat, majs, morötter, sallad, ägg och stekt kyckling. Jag tycker det är jätte kul att laga mat, till och med om det bara är till mig själv. Annars har jag alltid slarvat med matlagningen om den bara är till mig själv. Nu fick jag en idé, kan ju lägga upp några av mina egna recept här på bloggen!
Anyhow, har suttit här vid min dator en bra stund och kollat runt på kläder jag vill köpa. Finns så mycket jag vill ha men mängden prylar matchar inte min plånbok.. Skit! Aja, när jag blir rik kan jag ju köpa hur mycket grejer jag vill och det ska bli kul :)

Nu ska jag lägga mig tror jag. Det är rätt sent och jag sitter ändå bara här och dödar tid.

Var rädda om er, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar