söndag 4 oktober 2009

Tråkig förlust

Kom hem för en stund sedan. Har varit och spelat match. Vi var riktigt grymma idag och låg under bara dom sista minuterna. Det blev 5-4 till Ahlafors som faktiskt är serieledare som idag säkrade sin vinst i tabellen (grattis).

Har slängt i mig lite middag. Nötfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater i med hasselbackspotatis och tzatziki! Riktigt nice. Avslutade min måltid med en hallon-banan-äppel-smoothie.

Jag beställde hem en skinnjacka och två par skor förut. Det blev den svarta jacken i äkta skinn som jag lagt upp en bild på tidigare och stövlarna jag visat och så blev det ett par svarta pumps också. De kanske går tillbaka eftersom det nog var lite för hög klack på (är nojjig med höga klackar eftersom det finns idioter där ute som måste påpeka min längd det första de gör när dom ser mig, kan ni inte bara fatta att JAG TAR ILLA UPP!) Ska bli kul med lite nya kläder såhär i höst-rusket. Fyy vad det regnade och blåste på matchen förut förresten!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen diska lite. Ska bli jätte kul verkligen =

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar