onsdag 7 oktober 2009

Lill-lördag

Hej, Kom nyss hem från jobbet.. Eller a jag var på ICA där emellan och handla lite mat och hämta ut mitt paket. Det var mina skor som hade kommit. Jag provade stövlarna men tyckte dom var lite för breda i skaftet. Dock var det päls på insidan och dom var JÄTTE varma och mysiga. Tror jag behåller dom. Pumpsen däremot hann jag knappt ta ur påsen innan jag la tillbaka dom. För högklackade :/

Nu sitter jag här och gör min dagliga blogg-runda. Kissie, Kenza, Paow och Johanna.. Vet inte varför jag har blivit så beroende av deras bloggar.. Johannas kan jag ju förstå men dom andra tre.. Aja..

Jag måste skaffa en laddare till kameran som ligger här bredvid mig! Bloggen blir ju grymt tråkig utan bilder!

Nu ska jag ringa hem min boyfriend för det nalkas TACOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar